اجرا و قیمت فایبر گلاس

اجرا و قیمت فایبر گلاس


اجرا و قیمت فایبر گلاس

آب بندی و عایق کاری استخر

یکی از مراحل مهم ساختن استخر، آب بندی استخر و عایق کردن آن است. این کار با توجه به نوع کاربری استخر (استخر های بتنی، مخصوص شنا، بلوکی، کشاورزی و…) روش های مختلفی دارد و با توجه به نوع استخر، متریال مختلفی به کار می رود. بسیار حائز اهمیت است که مواد عایق کاری استانداردی برای این امر استفاده شود تا از تمام جهات خیالتان آسوده شود.

عایق کاری استخر
عایق کاری استخر

انواع متریال بکار رفته در عایق کاری و آب بندی استخر

در دنیای امروز، برای آب بندی و عایق کاری استخر مواد جدیدی و به همراه آن روش های جدید برای استفاده از این مواد ابداع شده است و انتخاب بهترین این روش ها با توجه به نوع استخر و میزان بودجه ای که می خواهیم صرف کنیم مهم است. اگرنوع عایق بکار رفته و روش انجام دادن آن اشتباه تشخیص داده شود، هزینه های گزافی گریبانگیر کسب و کارها می شود. اکثریت متریال آب بندی استخر،عایق های پلیمری است.

بوجود آمدن نشتی در استخر امری طبیعی است و در اکثر موارد، تشخیص دقیق محل دارای نشتی و تعمیر آن کاری سخت است. در صورتی که  در استخر از سرامیک استفاده شود، این امر دشوارتر نیز می شود.

انواع عایق استخر کدامند؟

رنگ عایق : که پایه این رنگ ها رزین وآکریلیک است و میزان چسبندگی این رنگ ها بالاست.

رنگ نانو : این رنگ ها با پایه و اساس نانو ساخته می شوند. استفاده از این روش، به دلیل پتانسیلی که در اجرای آسان دارد، بسیار متداول است. این نوع ماده بدون بو است و در مقابل تغییر دما مقاوم است.

عایق نانو مولتیزو: این محصول از محصولات محبوب در عایق کاری استخر است. این نوع ماده، ضدآب است و در برابر اشعه  فرا بنفش نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

عایق ایزوگام و قیر: این روش از روش های سنتی عایق کاری استخر است. از قیر و ایزوگام در استخرهای صنعتی و کشاورزی استفاده می کنیم و جهت محکم کاری و اطمینان از ضد آب بودن این نوع عایق کاری، باید دو یا سه لایه قیر و ایزوگام استفاده شود.

عایق ایزوگام و قیر
عایق ایزوگام و قیر

 عایق فشرده XPS

این نوع از عایق کاری، اجرا و نصبی پیچیده و گران قیمتی دارد ولی در عین حال کاربرد بیشتری نیز دارد و زمان بیشتری می ماند. این نوع عایق، عایق حرارتی مناسبی نیز است.

عایق XPS
عایق XPS

عایق کاری استخر با فایبر گلاس

در حال حاضر عایق فایبر گلاس (کامپوزیت)  جایگزین مناسبی برای عایق هایی که در قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند، شده است. ورق فایبر گلاس در ساختمان سازی، طرفداران زیادی دارد دلیل این محبوبیت را می توان قیمت مناسب و مقاومت و کیفیت حداکثری دانست.

اجرای عایق فایبر گلاس استخر
اجرای عایق فایبر گلاس استخر

مزایای عایق فایبر گلاس چیست؟

در عایق کاری استخر با فایبر گلاس، می توان با استفاده از مواد صنعتی، ترک های استخر را ترمیم و بازسازی نمود. این مواد صنعتی از عناصر نانو تشکیل شده اند.متریال بکار رفته در عایق کاری استخر فایبرگلاس، فلوروپلیمر، مداکریلیک، تری استات، پلیمر و آرامید است.

این مدل عایق انعطاف زیادی دارد و در مقابل ضربه مقاومت بسیار زیادی دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است.عایق فایبر گلاس بسیار سبک است و مقاومت بسیارخوبی نیز در برابر گرما و سرما و اشعه و رطوبت و نور خورشید دارد.

می توان گفت فایبر گلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه به همراه مواد پلیمری است و در واقع مواد زمینه ای آن، مواد پلیمری و ماده تقویت کننده آن پشم شیشه است. فایبر گلاس، عایق‌ حرارتی است و میزان انتقال حرارت در فایبر گلاس به کمترین میزان ممکن رسیده است.

این ماده قابلیت شست و شو دارد و در مقابل پوسیدگی نیز مقاومت زیادی نشان می دهد.

موارد مصرف عایق فایبر گلاس چیست؟

عایق فایبر گلاس به دلیل موارد ذکر شده، عنصر پر مصرفی در ساختمان سازی به شمار می رود. این ماده همچنین در صنعت هواپیما، قایق ها و کشتی ها ، وان های حمام، روف گاردن، استخر و جکوزی، سرویس بهداشتی ،ساختن ایرانیت ها، صنعت خودرو سازی و… نیز استفاده می شود.

اجرا و قیمت فایبر گلاس نوین ایده

گروه فایبر گلاس نوین ایده دارای نیرو هایی متخصص و زبده در اجرای فایبر گلاس است که سعی در ارائه ی بهترین خدمات به شما دارد. تیم فنی ما این افتخار را دارد که با اجرای موفق پروژه های مختلف، رضایت تمامی مشتریان را جلب کرده است.

 قیمت عایق فایبرگلاس

قیمت عایق فایبرگلاس بستگی به نوع و برند متریال، ضخامت، پیچیدگی کار دیاق هایی که داخل ان بکار میرود و تعداد ساخت کار دارد و در نهایت هزینه ی کلی کار با توجه به این موارد برآورد خواهد شد.

چرا باید

هزینه عایق بندی با فایبر گلاس چقدر است؟

هزینه ی انجام این کار را به طور قطعی نمیتوان اعلام کرد. هزینه ی عایق بندی با فایبر گلاس بستگی به نوع فایبر گلاس، تعداد لایه گذاری ها یا اندازه ی فضایی که لازم است عایق بندی شود دارد. نوع این فضا نیز مهم است. مثلا اجرای عایق فایبر گلاس در انواع استخرها، اعم از استخرهای شنا، بتنی،کشاورزی و… ممکن است هزینه های متفاوتی داشته باشد. کارشناسان ما در گروه فایبر گلاس نوین با بررسی تمام ابعاد کار، بهترین نوع ماده را به شما پیشنهاد می دهند و هزینه ی تمام شده برای این کار را به شما اعلام می دارند.

نگران روند اجرا و قیمت فایبر گلاس نباشید !

هزینه ی کلی کار بعد از بررسی کارشناسان و تخمین فضایی که لازم است عایق کاری شود، اعلام می شود ولی این موضوع نمی تواند دلیلی برای نگرانی شما از بابت هزینه های این کار باشد. تیم فایبر گلاس نوین ایده، در نهایت با بکارگیری نیرو هایی ماهر و استفاده از عایق فایبر گلاس با کیفیت بالا، بهترین خدمات را با معقول ترین هزینه به شما ارائه خواهد داد .

برای درخواست عایق کاری با فایبر گلاس توسط گروه فایبر گلاس نوین ایده چه کنید؟

تیم فنی ما با نیرو هایی حرفه ای و با تجربه و متخصصانی زبده درصدد است تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما عزیزان به کار ببرد تا این کار هزینه ی زیادی برای شما نتراشد و در عین حال ذره ای از کیفیت کار کم نخواهد شد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرا و قیمت فایبر گلاس و انجام آن توسط تیم ما، می توانید با پل های ارتباطی ما در تماس باشید و همچنین فرم ارتباطی داخل سایت را نیز می توانید پر کنید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *